ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 205 «СВІТЛИЦЯ» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

logo

Моніторинг якості освіти

Положення про педагогічну діагностику в ЗДО № 205

Положення про систему внутрішнього моніторингу якості освіти в ЗДО № 205

Шановні батьки!

         Адміністрація закладу дошкільної освіти, де виховується Ваша дитина, проводить дослідження. Це потрібно, щоб зробити наш заклад дошкільної освіти більш безпечним і комфортним для дитини та забезпечити якість її освіти. Ваша участь у цьому дослідженні є важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре в закладі. Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.

Просимо перейти за посиланням

Анкета для батьків

Відповідно наказу МОН від 27.05.2014 № 648 “Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України”, листа МОН № 1/8504-22 від 27.07.2022 “Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022\2023 навчальному році”  у закладі не проводився початковий моніторинг щодо оцінювання рівня розвитку дітей відповідно вимог Стандарту.

Зведена таблиця якісного показника рівня сформованості основних компетентностей дітей за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти)

(досягнення високого та достатнього рівня)

Січень, 2022

Освітній напрям /

№ групи (вік)

Особистість дитини Дитина в соціумі Дитина в природному довкіллі Дитина в світі мистецтва Гра дитини Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Мовлення дитини
11 (3 р.ж.) 83% 91% 91% 91% 91% 91% 92%
8 (4 р.ж.) 77% 62% 62% 62% 54% 69% 54%
10 (4 р.ж) 54% 30% 30% 38% 70% 70% 77%
3 (5 р.ж.) 56% 69% 69% 81% 75% 82% 63%
7 (5 р.ж.) 62% 69% 62% 62% 77% 77% 54%
5 (6 р.ж.) 76% 67% 50% 33% 67% 42% 42%
6 (6 р.ж.) 94% 89% 76% 88% 94% 76% 70%

Середній показник

по ЗДО

71% 68% 63% 65% 75% 72% 64%

 

Зведена таблиця

якісного показника основних компетентностей дітей за освітніми напрямами

Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти)

(досягнення високого та достатнього рівня)

Вересень 2021

Освітній напрям/

№ групи (вік)

   Особистість

дитини

Дитина

в соціумі

Дитина в

природному

довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

 Дитина в

сенсорно-

пізнавальному

просторі

Мовлення

дитини

11 (3 р.ж.) 62% 63% 50% 63% 88% 63 % 88%
8 (4 р.ж.) 54% 54% 54% 39% 46% 23% 39%
10 (4 р.ж.) 36% 29% 29% 36% 57% 36 % 64%
3 (5 р.ж.) 44% 50% 44% 75% 62% 56% 44%
7 (5 р.ж.) 36% 43% 36% 43% 43% 57% 36%
5 (6 р.ж.) 59% 41% 24% 29% 53% 35% 35%
6 (6 р.ж.) 60% 50% 30% 40% 60% 20% 30%
Середній показник по ЗДО 50% 47% 38% 46% 58% 41% 48%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зведена таблиця якісного показника основних компетенцій дітей за освітніми лініями

Базового компоненту дошкільної освіти України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показники рівня  розвитку компетенцій дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти  у січні 2020 – 2021 навчального року

 

 

 

 

 

 

ДОСЯГНЕННЯ ВИХОВАНЦІВ ЗДО № 205 ЗА ОСВІТНЬОЮ ЛІНІЄЮ “ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ”

 БАЗОВОГО КОПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ СТАНОМ НА 15.10.2019

 

Вік дітей

Освітня лінія “Особиствсть дитини”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 0,0% 5,3% 70,1% 19,3%  5,3%
Середній дошкільний вік 3,3% 6,7% 78,3% 5,0%  6,7%
Старший дошкільний вік 10,2% 20,4% 63,3% 6,1%  6,1%

 

Вік дітей

Освітня лінія “Дитина у соціумі”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 17,5% 36,8% 28,1% 12,3% 5,3%
Середній дошкільний вік 13,3% 33,0% 25,0% 0,0% 6,7%
Старший дошкільний вік 22,4% 67,3% 4,2% 0,0% 6,1%
 

Вік дітей

Освітня лінія “Дитина у природному довкіллі”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 7,0% 42,1% 28,1% 17,5%  5,3%
Середній дошкільний вік 10,0% 66,7% 16,7% 1,6% 5,0%
Старший дошкільний вік 24,5% 47,0% 22,4%  0,0%  6,1%
 

Вік дітей

Освітня лінія “Дитина у світі культури”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 12,3% 45,6% 36,8% 1,8% 3,5%
Середній дошкільний вік 11,7% 28,3% 51,7% 1,6% 6,7%
Старший дошкільний вік 16,4% 59,2% 18,3% 0,0% 6,1%
 

Вік дітей

Освітня лінія “Гра дитини”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 12,3% 66,6% 15,8% 1,8% 3,5%
Середній дошкільний вік 30,0% 45,0% 16,7% 1,6% 6,7%
Старший дошкільний вік 14,3% 67,3% 12,3% 0,0% 6,1%

 

Вік дітей

Освітня лінія “Дитина в сенсорно- пізнавальному просторі”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 8,8% 50,9% 24,5% 10,5% 3,5%
Середній дошкільний вік 10,0% 51,6% 26,7% 5,0% 6,7%
Старший дошкільний вік 12,2% 61,3% 20,4% 0,0% 6,1%
 

Вік дітей

Освітня лінія “Мовлення дитини”
Рівень
   високий достатній середній низький не обстежені
Молодший дошкільний вік 10,5% 38,6% 36,8% 8,8% 3,5%
Середній дошкільний вік 8,3% 31,7% 45,0% 8,3% 6,7%
Старший дошкільний вік 16,3% 55,2% 20,4% 2,0% 6,1%